Jumanji (2017)

1995 දී "ජුම්ජි" නාට්යය කිසිදාක නොලැබුණි. ඔව්, 2005 හි “සතුර” එය සැබෑ පසු විපරමකට වඩා ප්‍රතිනිර්මාණය කිරීමක් විය, නමුත් සත්ව ප්‍රචණ්ඩකාරී ක්‍රියාවන්හි සත්‍ය අඛණ්ඩ පැවැත්ම කිසි විටෙකත් ක්‍රියාත්මක නොවීය. දැන් ඩ්වේන් ජොන්සන්ට මන fant කල්පිත සත්වයන් සමඟ සටන් කිරීමට ඇති ආශාව ඇති අතර, එය පෙර පින්තූරයට බැඳීම් කිහිපයක් ඉදිරිපත් කරන “ජුමංජි: වෙල්කම් ටු ද ජංගල්” සඳහා උනන්දුවක් දක්වන චරිතයක් මෙහෙයවයි, නමුත් බොහෝ විට නව පරපුරක් සඳහා ක්‍රීඩා සූත්‍රය නැවත රත් කරයි. අධ්‍යක්ෂක ජේක් කස්ඩාන් සහ තිර රචකයින් (සමස්තයක් වශයෙන් හතර දෙනෙක්) භීතියට පත් ත්‍රාසජනක කේන්ද්‍රීය සංකල්පය නැවත සකස් කිරීමට උත්සාහ කරති, එම වීඩියෝ පටය වීඩියෝ ක්‍රීඩා පසුබිමක් ලබා දීම, පුවරු ක්‍රීඩා වලින් moving ත්වීම සහ නිවර්තන කලාපයේ ශබ්දය ඇති කිරීම සඳහා තදාසන්න නිරය නැගීම. එය කුතුහලය දනවන කාරණයක් වන අතර, කැස්ඩන් අද්භුත ව්යාපාරයන් සහ CGI අඳුරු මතකයන් ගැන සැලකිලිමත් වන අතර, මෙම චරිතය රඟපෑමට ඔහු උත්සාහ කරන අතරම, මෙම ආකාරයේ විස්මයජනක ඉඩප්රස්ථාව ලබා දෙයි.



නර්ඩි ස්පෙන්සර් (ඇලෙක්ස් වුල්ෆ්) උසස් පාසැල් පාපන්දු වීරයෙකු වන ෆ්‍රිජ් (සර්’ඩාරියස් බ්ලේන්) සමඟ ඔහුගේ මිත්‍රත්වය මීට වසර ගණනාවකට පෙර බිඳ වැටුණේ මන්දැයි වටහා ගැනීමට උත්සාහ කරයි. බෙතානි (මැඩිසන් ඉස්මන්වැන්) යනු මොහොතකට ඇගේ දුරකතනයෙන් ඈත් නොවී ස්වයං-අවුස්සන ලද ගැහැණු ළමයෙකි. මාර්තා (මෝර්ගන් ටර්නර්) ඇගේ පන්තියේ මිතුරන් සමඟ ගැලපෙන ලෙස නොසැළී සිටීමෙනි. එදිනම සිව්දෙනා රැඳවුම් භාරයට පත් කළ විට, ඔවුන්ට පාසැල් බිම් මහලේ වැඩ කිරීමට බල කෙරෙනු ඇත, “ජුමන්ජි” යන මාතෘකාව සහිත වීඩියෝ ක්‍රීඩා පද්ධතියක් අනාවරණය කර ගනී. එකට සෙල්ලම් කිරීමට තේරී පත්වන විට, කල්ලිය සූදු ක්ෂේත්‍රයට පරිවර්තනය වේ. ස්පෙන්සර් ආචාර්ය ස්මෝල්ඩර් බ්‍රෙවෙස්ටෝන් (ඩ්වේන් ජොන්සන්), ෆ්‍රිජ් මූස් (කෙවින් හාර්ට්), මාර්තා රූබි රවුන්ඩ් හවුස් (කැරන් ගිලන්) බවට පත්වීම සහ බෙතානි මහාචාර්ය ෂෙලි (ජැක් බ්ලැක්) බවට පරිවර්තනය වීම. ක්රීඩාව බේරාගැනීම සඳහා ඔවුන් ක්රීඩා කළ යුතු බව වටහා ගැනීම සඳහා ජේම්ජි ජුවන්ජි ආරක්ෂා කර ගැනීම සඳහා දුර්ලභ වටිනාකමින් යුත් ස්වර්ණාභරණයක් නැවත ලබා ගැනීම සඳහා ඒකකයට පැවරී ඇති බව වටහා ගැනීම වටනේය. අසිරිමත් වටපිටාව, අසීමිත සතුන් හා ජෝන් (බොබි කැනවල) ත්‍යාගය සහ එහි බලතල තමාටම.

ජොන්සන් සහ හාර්ට්ගේ රසිකයින්ට ඔවුන්ගේ තිරයේ වීරයන් පැමිණෙන තෙක් මඳක් බලා සිටීමට සිදු වන අතර, “වෙල්කම් ටු ද ජංගල්” විවෘත කිරීමත් සමඟ “ජුමන්ජි” යාවත්කාලීන කිරීම. පෙනෙන විදිහට, පුවරු ක්‍රීඩාව යනු භෞතික පරිවර්තනයට හැකියාව ඇති ඉන්ද්‍රජාලික අයිතමයක් වන අතර, පුරාණ දැව පෙට්ටියට එය වෙනස් ආකාරයේ යෞවනයෙකු පොළඹවා ඇති බව දන්නා අතර 1996 දී එක් රාත්‍රියක අඳුරු මැජික් හසුරුවමින් වීඩියෝ ක්‍රීඩා කාට්රිජ් බවට පත් කිරීම, පෙළඹවීම සහ ඉක්මනින් එහි පළමු ගොදුර “ජුමන්ජි” ලෙස ප්‍රකාශ කරමින් සාර්ථකව නැවත බලයට පැමිණේ. මෙම අදහස මඳක් දිගු වුවද, කස්ඩාන් එය අධිකාරියෙන් විකුණන අතර, යෞවනයන් හා ඔවුන්ගේ කෝපය සමඟ කාලය ගත කරමින්, සිව්දෙනා රැඳවුම් කඳවුරට පැමිණ ඔවුන්ගේ අනාරක්‍ෂිතතාවයන් සහ ප්‍රශ්න සබඳතා සමඟ කටයුතු කිරීමට පෙළඹෙද්දී, “උදේ කෑම සමාජය” භාර ගැනීමට කටයුතු කරයි. අතීත සහ හැකි. ප්රදර්ශනය යනු සුළි සුළඟින් සහ පෞද්ගලිකත්වයේ ගති ලක්ෂණ නිර්වචනය කර ඇති අතර එය, ක්රීඩාවන්හි ඇති ඉඩ ප්රස්ථාව පාලනය කිරීම සඳහා උපකාර කිරීම, දුෂ්කර ළමයින් හා ඔවුන්ගේ බලවත් ස්වරූපයන් අතර අතිශය වෙනස්කම් අවධාරණය කරමින්, දුප්පත් බෙතානිය නරකම තත්වයට පත්වීමත් සමග ජනප්රිය, තරබාරු පිරිමි පිරිමි සිතැඟි රචකයා වෙත තරු තාරකාව, අවසානයේදී ඇයගේ නව ප්රතිමූර්ති ශිෂේණය භාවිතා කිරීම ගැන සතුටට පත් වන අතර, පින්තූරයේ විශාල සිනහවෙන් කිහිපයක් ආස්වාදයක් ලබා දෙයි.



"කැලෑවට සාදරයෙන් පිළිගනිමු" චිත්රපටය 1995 සිනමා පටයෙන් ඈත්වී, ත්රාසජනක වීඩියෝ ක්රීඩා කුට්ටියකට ඇඟිල්ල දිගු වීම, එක් එක් චරිතයට ශක්තිය සහ දුර්වලතාවයන් ලබා දී ඇත (අමාරුව පාටට ආසාත්මිකතා සහ ආසාත්මිකතා), අමුතු ලෝකයේ ස්ථිර ක්‍රීඩාවක් අවසන් වීමට පෙර ජීවිත තුනක් අහිමි වේ. තිර රචනය බොහොමයක් වීඩියෝ ක්රීඩාවක අසමඟු, බ්රාවෙස්ටෝන් ශක්තිමත් හා ස්මාර්ට් සෙවීමේ හැකියාව ලබා දෙයි. රූබී ඇගේ අනවශ්ය ලෙස හිරිවැටූ ලාරා ක්රොෆ්ට්-අයන් කල්ලිය සමඟ සටන් කරමින් සිටින අතර ඇයගේ "නර්තන සටන" තෑගි භාවිතා කරමින් ජෝන් පෙම්වතුන් සමඟ කටයුතු කරයි. "ජුනයිං වෙත සාදරයෙන් පිළිගනිමු" නව හැකියාවන් අත්හදා බැලීමට සහ ස්වයං රැකවරණය පිළිබඳ කාංසාව වැඩි කිරීමට යම් ක්‍රියාමාර්ගයක් ගත් නමුත්, එය බොහෝ විට නව යොවුන් වියේ ගැටලු හසුරුවන ක්‍රීඩා ලෝක වැඩිහිටියන්ගේ දෘශ්‍ය සංග්‍රහය භුක්ති විඳින අතර, බ්‍රෙවෙස්ටෝන් සහ රූබි අතර ආදර හැඟීම් වර්ධනය වන අතර ෂෙලි ඇලෙක්ස් (නික්) කෙරෙහි අවධානය යොමු කරයි. ජෝන්ස්), ජම්ජිජි ක්රීඩකයෙකුගේ ක්රීඩාවෙහි කලින් පදිංචි කරුවකු විසින් ඉදිකරන ලද විශේෂ නිවසක ජීවත්වන තවත් ක්රීඩකයාකි.



යතුරුපැදි ධාවනය, සත්ත්ව මුද්රා තැබීම් සහ හෙලිකොප්ටර ජිම්නාස්ටික් යනාදිය වුවද, "ජුගුල්ලා වෙත සාදරයෙන් පිළිගනිමු" යන දෙයාකාරයේ දීප්තිමත් ජයග්රහණයන්ගෙන් අඩුවක් නැත. සැබවින්ම "ජුම්ජි" ගවේෂණය සැබෑ වීඩියෝ ක්රීඩාවක නියැලීම සඳහා හරියටම සරළ ලෙස පෙනේ. . කසුන්, තමන් සොයා ගැනීමට සහ රාජධානිය බේරා ගැනීමට වෙහෙසෙන විට යොවුන් දරුවන් කෙරෙහි අවධානය යොමු කිරීමට උත්සාහ දරන දෘෂ්ටි බලපෑම් සහිතව අඩු ඇසට පෙනේ. ජෝන් යන්තම් තර්ජනයක් වන අතර, “වෙල්කම් ටු ද ජංගල්” හි වැඩි කොටසක් වීරයන්ගේ අන්තර්ක්‍රියාකාරිත්වයට හැරෙනවා මිස පූර්ණ ලෝක ගවේෂණයක් නොවේ, එය තරමක් කලකිරීමට කරුණකි. මෙම අංගය 1995 චිත්‍රපටයේ හිමබෝල අරාජිකත්වයට නොගැලපෙන අතර, කස්ඩාන් සිත් ඇදගන්නාසුළු රංගන ශිල්පියෙකු සමඟ විනෝදජනක රම්ප් එකක් ලබා දෙයි (කළු චිත්‍රපටය සොරකම් කරයි), වරින් වර සිනාසෙයි,

Post a Comment

0 Comments